Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Καταρχήν Καλημέρα σας.


Είμαι η «happy feet»  και αυτό εδώ είναι το πρώτο κείμενο στο νέο μου μπλογκ. Αν αναρωτιέσαι γιατί έβαλα τον τίτλο «Βάλτο στα πόδια» την απάντηση θα σου τη δώσει το νέο μου επάγγελμα. Είμαι πωλήτρια σε κατάστημα γυναικείων υποδημάτων. Ο ιερός χώρος κάθε γυναίκας. Παπούτσια, πολλά παπούτσια. Όλη την ημέρα εξυπηρετώ  συμβουλεύω και παροτρύνω γυναίκες να βρουν το «ιδανικό» γι’ αυτές ζευγάρι. Εκείνο που θα τις κάνει να φουλάρουν αυτοπεποίθηση και να σαγηνεύσουν τα πλήθη.
Η δουλειά μου δε σου κρύβω πως μ’ αρέσει πολύ. Λατρεύω αυτήν την επικοινωνία με τον κόσμο και το γεγονός ότι έστω και λίγο βάζω το λιθαράκι μου και σε βοηθώ να βγάλεις τη «θεά» που κρύβεις μέσα σου.
Παρολαυτά υπάρχουν στιγμές που η «ιώβεια υπομονή μου» εξαντλείται. Είναι τότε  που οι γυναίκες βρίσκονται στις δύσκολες μέρες του μήνα, άλλες βιώνουν χωρισμό, απογοήτευση κλπ.
Εκείνες τις ημέρες θα θελα να παίρνω άδεια μετ’ αποδοχών  για τα νησιά μπόρα - μπόρα , ρεπό ή έστω να μπορώ να γίνομαι αόρατη


Μεταξύ μας είναι δύσκολο να είσαι πωλήτρια εν έτη 2013 και να μην έχεις ψυχολόγο ή πρόζακ στην  τσάντα σου για ώρα ανάγκης. Δεδομένου ότι είμαι Σκορπιός και αγαπώ τα δύσκολα, υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως για όσο θα κάνω αυτή τη δουλειά, θα παραμείνω νηφάλια και χαμογελαστή.
Κάπου εδώ εμφανίζεται η φίλη μου η Γιώτα που μετά από μία ολόκληρη ώρα που μ’ άκουγε στα «Starbucks» να τις αφηγούμαι τι-τραβάω- κι εγώ-η πωλήτρια μου πρότεινε  να κάνω τις περιπέτειές μου μπλογκ.
Ίσως είναι ο μόνος τρόπος να βλέπω την κατάσταση από την εύθυμη πλευρά και μόνο.
Όπως καταλαβαίνεις εδώ σ’ αυτό τη σελίδα, θα βρίσκεις κάθε μέρα μια νέα ιστορία τρέλας. Θα μαθαίνεις από πρώτο χέρι πως οι άνθρωποι όταν θέλουν κάτι δεν έχει σημασία τι ώρα είναι. Και γω οφείλω να εκπληρώσω την επιθυμία τους. Ακόμα κι αν είναι Παρασκευή 9 και 15μμ εγώ  είμαι υποχρεωμένη να εξυπηρετήσω την Καιτούλα. #erxetai.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου